joi, 14 ianuarie 2010

Apusul Libertatii (7)

Emiterea identitătilor electronice nu e optională

Ii auzim pe foarte multi spunând: pentru că poporul nu doreste noile identităti electronice va trebui ca acordarea lor să se facă optional. Acest punct de vedere îl citim chiar şi în circularele unor cucernici şi luptători arhierei, care cu constiinta curată se îngrijesc de turma lor şi care nu sunt indiferenti. Dorim ca putinele lucruri pe care le aducem aici şi pe care le veti citi mai departe să ne informeze pe noi ţoti în legătură cu această temă atât de delicată, pentru a actiona apoi asa cum trebuie.

Acordul Schengen izvorăste, asa cum am spus, din dreptul international, care e primar si, prin urmare, superior oricărui drept national. Acordul impune fiecărui stat membru să-l valideze, sa-l pună în vigoare şi în aplicare pînă la un anumit termen. In cazul în care statul-membru nu se conformează în intervalul de timp prevăzut, acesta va suporta şi sanctiuni. Pe de altă parte, nici o reglementare din dreptul national nu poate fi superioară dreptului comunitar (acordului). Acest lucru va trebui considerat de la sine înteles, pentru că, dacă dreptul comunitar n-ar fi fost angajant, atunci Comunitatea, care se bazează pe acorduri, s-ar fi dizolvat.

Asadar, prin acest acord, UE obligă statele membre să-i respecte fără nici cea mai mică

abatere recomandările. Orice stat care nu se conformează suportă sanctiuni sau se retrage şi nu mai participă la acord. Prin urmare, acordul este angajant şi nu lasă posibilitatea ca, într-un stat, jumătate să se supună prevederilor acordului şi cealaltă jumătate, dintr-un motiv sau altul, să nu se supună. Ceea ce a spus şi ministrul nostru, domnul Evanghelos Iannopoulos, la 18 martie 1997, în Cameră: ''Vine aşadar recomandarea şi impune. Recomandarea, directiva, înseamnă Constitutie pentru Grecia. Sau o accepti, sau iesi din Comunitate: da sau nu. Aceste directive sunt legi ale Comunitătii. Te conformezi lor... " (fragment din procesele verbale ale Camerei). De asemenea, acelasi ministru, la propunerea care s-a făcut de a nu se vota această lege antidemocratică, pentru că drepturile omului sunt sfinte prin Constitutie, a dat un răspuns care merită atentia noastră: ''Orice trebuie să tăiem, să tăiem, dar nu în afara recomandării, pentru că vom avea probleme... " şi mai jos: ''Am spus că deja avem Constitutie, recomandarea. şi stăm pe recomandare... " (Procesele verbale ale Camerei din 18.03. 1997.

Fragment din discursul ministrului Evanghelos Iannopoulos.)

Vedem că Statul însusi, cu Constitutia sa, nu poate să nu respecte recomandarea acordului. De ce nu întelegem aşadar că, cu atât mai mult, nici chiar o parte din popor, chiar dacă această parte constituie majoritatea zdrobitoare, nu poate să nu respecte prevederile acordului ? Când statul însusi mărturiseste că e neputincios, atunci prin ce lege natională simplă ne vor fi consfintite drepturile ? Sau, mai mult încă, promisiunilor cui vom încredinta, ca niste naivi, această temă de importantă majoră, ''făcând să atârne un întreg popor de gâtul nostru" ? In ce moment - asa cum o arată lucrurile - va ceda chiar şi Constitutia noastră, pentru că acordul izvorăste din dreptul international, care este primar ? In sfârsit'' să nu abordăm o temă care e atât de gravă cu o asemenea lipsă de responsabilitate. Să întrebăm câtiva distinsi oameni ai legii ca să vedem dacă este cumva posibil să fie semnat un acord Schengen de către stat, iar aplicarea lui să fie optională. Sau poate vreti să ne bazăm pe angajamentele oamenilor nostril politici, care ne vor asigura că va fi optională emiterea cărtii de identitate, numai ca să domolească reactiile poporului ? După ce se vor domoli aceste reactii provocate de tema validării acordului şi vor fi emise cărtile de identitate, ne vor spune adevărul, adică: cine nu are identitatea electronică nu va fi un cetătean cu situatie legală şi va avea de suportat toate

consecintele pe care le prevede legea. Vă rugăm mult să aveti în vedere toate aceste lucruri, precum şi faptul că nu este posibil caj umătate din cetătenii unui stat-membru să apartină acestui acord şi cealaltă jumătate să nu apartină. Dacă acordul n-ar fi avut un character angajant, întelegeti ce s-ar fi întâmplat în statele-membre ale Europei ? Distinsii oameni politici care iubesc tara şi religia noastră ne-au informat că, după validarea acordului, statul va începe să emită cărtile electronice de identitate. Apoi, printr-o metodă vicleană, vor oblige muncitorii să le primească în ramura şi în domeniul în care lucrează. Mai întâi îi vor obliga pe cei din serviciile publice, apoi treptat, treptat pe ceilalti, astfel încât să nu se nască reactii generale împotriva acordului. De aceste reactii generale se tem ei! De aceea şi urmăresc să-I izoleze în mod ingenios, pe ramură, pe cei mai sensibili, care simt că se aduce atingere sentimentului lor religios şi libertătii lor.

Intelegem deja, cred, că nu e cu putintă în nici un caz să functioneze caracterul optional.

Functionează, după cele spuse de ministrul nostru: ''da sau nu"; nu e cu putintă ca jumătate din cetăteni să aibă un număr de cod unitar de înregistrare şi cealaltă jumătate nu.

Cum se leagă Acordul Schengen de numărul 666

Acordul Schengen este acel cadru teoretico-legislativ prin care este dată acum şi posibilitatea juridică a culegerii de informatii despre cetătenii popoarelor, devenind marginale toate articolele fundamentale ale tuturor Constitutiilor europene care, în conformitate cu Carta europeană, arătau respect fată de libertatea privată şi personală a cetăteanului. Se desfiintează deja dezvoltarea în libertate a personalitătii umane. Este aşadar un sistem care permite unora să exercite o urmărire electronică mondială şi un control la nivel personal. Asa cum am explicat, de aceea protestează fiecare cetătean, văzând cum i se ia bunul inalienabil care e libertatea sa personală şi cum sunt abolite toate articolele fundamentale ale Constitutiei prin care fusese consfintită libertatea personală. Aici aşadar suntem de acord toti, indiferent de ideologie, că nu este posibil să se legifereze abolirea libertătii omului, ceea ce tocmai a făcut validarea acordului Schengen. In afară însă de partea teoretică a acordului şi de cadrul legislativ, mai există şi o altă parte care priveste punerea sa în aplicare, parte care se referă la modul în care va deveni posibilă culegerea electronică a datelor (urmărirea), clasificarea datelor personale şi prelucrarea lor. Să vedem aşadar ce mod de aplicare au ales. Numai că aici trebuie putină atentie, ca să întelegem exact ce se întâmplă, de ce, adică, se străduiesc ţoti să treacă întreaga chestiune pe ascuns, pentru a evita reactiile.

Legea 2472/1997 a ''Protejării individului de prelucrarea datelor cu caracter personal", în art.8 (interconectarea arhivelor) spune că e vorba de a se face uz de un număr codificat unitar de înregistrare. Această lege, prin votarea ei, a reactivat legea 1599/1986 a lui M. Koutsoiorgas,care pe baza art. 2 stabilea aplicarea numărului de cod unitar de înregistrare (NCUI). Acesta este format din 13 cifre şi simboluri şi este unic în lume pentru fiecare cetătean. Cel mai probabil mod prin care va fi dat se spune că va fi cunoscutul cod barat (linear) de marcare a produselor în sistemul E.A.N. - 13 (vezi studiul electronic care urmează), sistem care, stim foarte bine, cuprinde numărul 666. Numărul de cod unitar de înregistrare va însoti de acum înainte fiecare cetătean şi va cuprinde: buletinul de identitate, certificatele de stare civilă, carnetul de votant, numărul din lista electorală, pasaportul, carnetul de asigurare, codul de înregistrare fiscală, permisul de conducere, numărul din registrul de nasteri (sex masculin sau feminin), numărul din registrul de stare civilă, numărul din registrul consular, contul personal la bancă. Asadar, în putine cuvinte, e vorba de un număr personal care va însoti cetăteanul în fiecare tranzactie cu Statul şi în fiecare activitate. Acest număr va înlocui orice priveste individul; va fi folosit oriunde şi oricând, încât fără el nu va fi posibilă nici o tranzactie.

Trebuie acum să vedem unde se va găsi acest număr de cod unitar de înregistrare. Fiecare

număr se va fi înregistrat în Banca Natională de Date, care va fi conectată la Banca

Transnatională de Date de la Strasbourg şi de la Bruxelles; de altfel, toate băncile de date

nationale mai mici din statele membre vor fi conectate între ele. Acolo se va găsi un dosar electronic al fiecărui cetătean înregistrat, cu un număr de cod unitar de înregistrare, asteptând să se umple cu toate datele care vor fi culese.

Să vedem acum cum se va realiza culegerea datelor.Intelegeti că urmărirea a 350 de milioane de oameni de către o mie de indivizi este imposibilă. De aceea, pentru a se realiza acest control, numărul de cod unitar de înregistrare trebuie să însotească fiecare cetătean în fiecare aspect al vietii sale şi în fiecare tranzactie pe care o face, pentru a fi culese datele prin tocmai folosirea acestui număr.

Nu ni s-a spus în ce mod va fi dat acest număr fiecărui cetătean şi nicăieri în cadrul acordului nu se specifică cum se va da şi unde va fi plasat. Prin urmare, de vreme ce, juridic vorbind, nu s-au angajat în ceea ce priveste locul în care va fi pus şi ce va contine, li s-a dat puterea în alb să-l pună unde doresc şi unde văd că serveste; de asemenea, li s-a dat puterea de a introduce în el orice număr codificat de sigurantă (666) doresc. Pentru modul de aplicare al controlului, nu i-am angajat; asadar, prin urmare, am semnat şi i-am împuternicit în alb. E ridicol acum să stăm şi să ascultăm pe fiecare spunându-ne că nu se vor emite identităti electronice, sau că în ele nu va fi cuprins numărul 666, sau că nu se va folosi sistemul E.A.N. - 13, sau orice altceva

mai inventează ca să ne linistească şi să ne suprime reactiile. Esenta temei stă în faptui că am semnat deja, şi nu în ceea ce spun ei sau promit cu dărnicie. (Când cineva face un contract si-l semnează, e valabil numai ce este cuprins în scris în contractul respectiv şi numai angajamentele prevăzute de părti a fi cuprinse. Promisiunile şi angajamentele în afara contractului nu au valabilitate şi nici existentă juridică. De exemplu, dacă cineva face un contract cu un antreprenor pentru construirea unei clădiri, în acest contract vor fi cuprinse: costul, durata şi termenul executiei, terenul şi planul de constructie, sistemul de plată; toate acestea sunt valabile pentru antreprerior si-l angajează numai pe el. Modul însă în care va fi

construită clădirea şi mijloacele folosite, când în contract nu există vreun angajament scris asupra lor, tin de libera alegere a antreprenorului, adică tot ce priveste săparea temeliilor, dacă se vor folosi muncitori cu cazmale sau excavatoare,sau în ceea ce priveste turnarea betonului, dacă amestecul se va face cu mâna sau va fi adus gata preparat în betoniere.) Revenind însă la tema noastră, rezumând, vă atragem atentia că pentru modul de aplicare al acordului nu s-au angajat si, prin urmare, pot da oricum numărul codificat unitar de înregistrare. De exemplu:

prin carta de identitate, prin orice cartă financiară, prin orice cartă de sănătate, sau prin orice microcip implantat pe mână sau pe frunte.

In cadrul discutiei care a avut loc în legătură cu acordul Schengen, s-a propus ca cel mai

eficient mod de aplicare plasarea acestui număr pe mână sau pe frunte, pentru a nu exista

pericolul ca, introdus pe vreun card oarecare, fie de identitate, fie de alt fel, posesorul său să-l piardă, să-i fie furat sau să fie falsificat. S-a hotărât ca propunerea să fie restudiată, de vreme ce toate tările ''fac greseala" anterior să semneze şi să valideze acordul Schengen. Domnul K., jurist la birourile Comisiei Europene din Luxemburg, a spus: ''A fost discutată în cadrul acordului Schengen tema plasării acestui număr de cod de înregistrare pe frunte sau pe mână". şi a subliniat: ''ceea ce vă spun eu acum s-a spus întocmai". Rezumând asadar, spunem că acordul are două fete: are o latură juridică şi teoretică, care e şi cea esentială, şi o a doua, care e modul de aplicare a acordului. Prin latura sa juridică şi teoretică, acest acord desfiintează articolele fundamentale ale tuturor Constitutiilor europene şi ,asadar, şi pe cele ale Constitutiei grecesti, care consfintesc drepturile omului şi libertatea individului şi a întregii societăti. Astfel, este desfiintată notiunea de cetătean liber şi sunt fabricati niste supusi controlati electronic ai unei autorităti incontrolabile. Faptul împotriva căruia noi ţoti reactionăm este acela că acordul Schengen desfiintează libertatea personală, legiferează urmărirea discretă si, prin urmare, culegerea secretă a datelor. Discretă înseamnă să nu stie celălalt nici că-l urmăresc, nici că se culeg informatii despre el şi nici cum sunt înregistrate aceste informatii. Se instaurează notiunea de suspect pe baza unor suspiciuni generale şi vagi. Se legiferează astfel posibilitatea urmăririi şi a înregistrării datelor despre indivizi despre care se presupune că sunt predispusi în viitor să încalce legea ! Reactionăm de

asemenea şi împotriva modului de aplicare a acestui acord, pentru că aduce atingere

constiintei religioase a sute de milioane de crestini, prin întrebuintarea ca număr international de sigurantă a lui 666 şi prin plasarea codului barat folosit pentru produse pe mână sau pe frunte. Toate aceste elemente pe care le găsim în Sfânta Scriptură ne informează că se încearcă înrobirea omului într-o măsură care n-are precedent.

Asadar, reactia împotriva însemnării şi împotriva numărului este în esentă o reactie numai şi numai împotriva desfiintării libertătii. 0 abolire care are toate caracteristicile din Sfânta Scriptură şi care ne avertizează că orice altă abolire a libertătii din trecut ar păli în fata ei.

Aceste putine lucruri vi le-am spus ca să cunoastem ce ne impun şi pentru ce motiv anume reactionăm împotriva acordului Schengen.

Noul mod de culegere şi de prelucrare a datelor

Unii nu au înteles cum vor fi culese şi înregistrate datele lor personale şi cred că vor exista anumiti oameni care-i vor urmări prin vechiul sistem traditional; de aceea vom spune două cuvinte şi despre noul sistem economic mondial care încet, încet se impune şi creează

societatea fără bani. Scopul celor care îl promovează este acela de a înlocui banii lichizi cu un număr codificat. Vor să dea fiecărui om un număr de cod unitar, unic în lume, pe care să nu-l mai aibă un al doilea om de pe pământ. Acest număr de cod se va da în, primul stadiu pe un card sau pe o carte de identitate electronică şi treptat se va transfera pe mână sau pe frunte. La scurtă vreme se va interzice circulatia banilor sub formă de numerar şi cel care va arăta şi folosi bani lichizi va fi pedepsit, şi acest lucru cu pretextul că vor dori să controleze operatiunile ilegale. In acelasi timp însă, vor controla orice tranzactie. Asadar sistemul va functiona după cum urmează: orice tranzactie economică pe care o va face cineva se va face pe baza numărului unitar codificat al cărtii sale de identitate sau al microcipului de pe mână sau de pe frunte şi numai electronic. Să luăm un exemplu: domnul Dimitrios Karandinos lucrează într-o întreprindere. Când trebuie să fie plătit la sfârsitul lunii,banii i se transferă din contul sefului său în contul său personal, iar contul său are numărul de cod 5201578349, care este numărul său de cod personal. Deci i se transferă suma de 300.000 de drahme care este salariul lui. In ziua următoare, domnul Karandinos verifică dacă a fost

transferat în codul lui suma corespunzătoare salariului şi constată că, într-adevăr, suma a fost depusă. Stiind că are acesti bani în cont face diferite operatiuni, întotdeauna electronic şi scăzând fiecare sumă din codul său; adică se transferă pe cale electronică, la fiecare operatiune, suma respectivă din codul său personal în codul celui cu care face tranzactia. Codurile, când au loc operatiunile bănesti'' sunt conectate cu banca prin intermediul masinilor electronice on line şi astfel e înregistrată fiecare schimbare pe care o prezintă fiecare număr de cod, pentru a fi dată apoi socoteală posesorului în modul cel mai detaliat, dar în acelasi timp şi pentru a fi date informatii exacte diferitelor servicii care le cer. Să vedem aşadar cum e inregistrată în computerul Băncii Nationale de informatii miscarea dintr-o zi a unui număr de cod:

BANCA NATIONALĂ DE INFORMATII

Fisa strict secretă de observatie zilnică

18 martie 1998

număr de cod personal 5201578349

subiectul: Karandinos Dimitrios

vârsta: 40 de ani

domiciliul: Kerasoundos, 167/Z, Kalamaria, Salonicul de Sud

ocupatia: contabil la Societatea Alfa

situatie familială: căsătorit şi tată al unui copil... (si în continuare celelalte date personale

înregistrate)

Culegerea datelor din 18 martie 1998

05.45 am

A pus benzina Shell de 10.000 de drahme la benzinăria M.Botsari 28.

07.15 am

A telefonat la 222777, apel de o unitate - 20 de drahme.

07.17 am

A telefonat la 355872, apel de o unitate - 20 de drahme.

07.35 am

A cumpărat o plăcintă cu spanac de 300 de drahme şi o cafea de 120 de drahme de la

cafeneaua ''To Steki" de pe calea Egnatia 118.

10.40 am

A cumpărat un bilet de avion pentru Atena de la agentia ANGELA, pentru zborul 925 de la ora 09.00 pm.

02.30 pm

A luat masa de prânz la restaurantul ''Nisiotiko" din strada Smimis 157. A mâncat: calamari prăjiti - 1800 de drahme; legume - 300 de drahme; pâine -100 de drahme. A consumat 1 litru de vin ''O Inos" - alb sec - 750 de drahme.

05.30 pm

A cumpărat: ziarul ''Alithia" (Adevărul) - 200 de drahme şi revista ''Ethikos Agonas" (Lupta Natională) - 1.OOO de drahme.

06.00 pm

A telefonat la 018557672. Durata apelului 7 minute 620 de drahme. Costul convorbirii 620 drahme.

06.15 pm

A cumpărat un whisky în cofetăria ''Kerkini" din strada Tsimiski 43 - 900 de drahme.

06.55 pm

A cumpărat de la magazinul ''Lila", din strada Aghias Sofias 19, o salopetă pentru bebelus în vârstă de până la patru luni - 7.500 de drahme

08.40 pm

A cumpărat de la magazinul ''Ellas", care se află la aeroportul ''Macedonia" din Salonic: o

ciocolată dietetică - 300 de drahme, un pachet de tigări GOLD - 550 de drahme.

10.30 pm

A plătit 2.500 de drahme taxiului cu numărul AB 3583.

Urmărirea zilnică terminată

Prelucrarea zilnică a datelor pe computerul

Băncii de informatii

A cumpărat astăzi benzină de 10.000 de drahme. Luna aceasta a cumpărat în total benzină de 50.000 de drahme Preferă benzina Shell. Evident, în afară de faptul că merge la serviciu, care se găseste la o distantă de 20 de kilometri de locuinta sa, trebuie să meargă şi în altă parte. A cumpărat benzina la ora 05.45 am. Programul său de lucru începe la 08. 30 AM. Sigur a plecat atât de devreme de acasă pentru a merge în altă parte. Din datele anterioare s-a înregistrat că în jurul orei 07.00 AM a cumpărat anu mite cărti crestine de la standul Bisericii Sfintilor Arhangheli. Se pare că în aceste aproape 2 ore merge la biserică. Este crestin şi participă la liturghii.

Vedem că între serviciu şi intervalul de două ore, totdeauna în jurul orei 07.35 AM cumpără de la un anumit local ''To Steki", plăcintă cu spanac şi cafea. Acest local se găseste aproape de Biserica Sfintiior Arhangheli, lucru care confirmă datele.

Telefonul cu numărul 222777, la care a telefonat la ora 07.15 AM apartine deputatului

PA.SO.K. , C. B. , un om cunoscut pentru pozitiile lui filo-bisericesti şi pentru atitudinea lui împotriva acordului Schengen. In trecut a fost provocator de reactii împotriva acordului, a tulburat profund multă lume prin ce-a scris şi este considerat periculos pentru siguranta natională.

Telefonul 355872 pe care l-a dat la ora 07.17 AM apartine d-nei Maria Kalogheropoulou,

mama ieromonahului atonit Atanasios, cunoscut pentru ideile sale antieuropene şi împotriva acordului Schengen şi autorul multor cărti pe această temă, prin care în trecut a nelinistit multă lume. Este considerat de asemenea periculos şi s-a hotărât să fie pus sub urmărire discretă, fiindcă există bănuiala că poate vorbi din nou în viitor şi nelinisti lumea.

Aceste două telefoane creează bănuieli întemeiate că Dimitrios Karandinos colaborează cu elemente subversive şi este considerat suspect pentru că este periculos pentru siguranta

natională. Se impune să fie pus sub urmărire discretă.

Până acum, în cursul acestui an, a făcut trei călătorii la Atena. Slujba lui nu le justifică. In

mod evident merge pentru afaceri personale şi pentru întâlniri. Intotdeauna pleacă vineri

seara, ceea ce înseamnă că se foloseste de week-end şi nu vrea să-si ia zi liberă de la slujbă; evident o face pentru a nu i se cunoaste preocupările.

Din prânzul său, se vede că totdeauna miercurea şi vinerea mănâncă de post. Acest lucru

confirmă faptul că este un crestin practicant şi că urmează tipicul Bisericii. Are o anumită

pasiune pentru vin. La fiecare prânz consumă aproximativ un litru şi e periculos la conducere, de vreme ce conduce aproape întotdeauna după ce a luat prânzul şi după ce a băut. Când se va face control rutier, se recomandă a fi supus testului de alcool.

Este cititor constant al ziarului ''Adevărul" şi al revistei ''Lupta natională", revistă cunoscută că serveste numai interesele nationale şi că e orientată spre Biserică. A fost caracterizată drept revistă cu continut nationalist, care apără pozitiile ortodoxe. Combate orice idée transnatională şi transferul puterilor, lucru care ne-a creat în trecut multe greutăti. Redactorii şi editorii ei se află sub urmărire discretă.

Din acestea rezultă concluzia mai sus mentionată şi se adeveresc bănuielile că e vorba de un om predispus să reactioneze, căruia îi place să fie informat de persoane care au un trecut nationalist încărcat.

Telefonul cu numărul 018557672 apartine ziaristului Grosiadis Konstantinos, redactor la

ziarul ''Adevărul". Este cunoscut pentru libertatea cu care vorbeste şi pentru manifestările sale împotriva acordului Schengen. Este antieuropean şi apără numai interesele tării sale,

combătând întotdeauna puterea noastră transanatională. De aceea e supravegheat discret prin S.I.S. (Sistemul de Informatii Schengen). E suspectat că incită tinerii să reactioneze impotriva noastră. In ultimul timp are o fetită pentru care se pare că a cumpărat Karandinos salopeta de bebelus. Banii pe care Karandinos i-a plătit pentru taxi - 2.500 de drahme sunt o dovadă în plus că aceea îi era destinatia pentru că atât înregistreazâ taxiul de la aeroport şi până în Kifisia, unde locuieste Grosiadis. De asemenea putem culege informatii şi de la soferul taxiului - fiindcă avem codul său - ca să aflăm locul exact unde l-a lăsat.

P. S. Mâine dimineată, la prima operatiune pe care o va face, se va constata dacă se află cu adevărat în zona respectivă.

Aici se încheie prelucrarea zilnică a datelor computerului

Toate adresele, telefoanele şi numele mentionate mai sus sunt fictive. Le-am folosit numai ca un exemplu, spre a vă informa cum se vor culege zilnic - pe baza numărului nostru de cod -toate informatiile, chiar şi cele care privesc viata noastră intimă.

Firesc, ţoti cei care cunosc tehnologia computerelor au în vedere faptul că în numărul de cod al fiecărui om există posibilitatea de a fi înregistrate multe pagini electronice, despre toate subiectele care ne privesc. De exemplu, oricine poate merge la numărul nostru de cod la arhiva ''Sănătate". Acolo, pe ecranul computerului se poate vedea tot istoricul sănătătii noastre, din momentul nasterii: ce boli am avut, grupa de sânge, ADN-ul, afectiunile cornice de care am suferit, când şi câte internări în spital am avut, din ce motiv şi câte zile am stat în spital, ce medic ne-a tratat, ce medicamente luăm şi orice poate avea legătură cu sănătatea noastră.

Dacă, de exemplu circa financiară merge la arhiva ''finante" la sfârsitul fiecărui an,

centralizând toate tranzactiile noastre economice va face singură declaratia noastră de

impozitare şi ne-o va trimite numai pentru a o semna sau pur şi simplu ne va cere impozitul pe care trebuie să-l plătim. Bineînteles, cu ajutorul computerului se va compara situatia noastră economică cu aceea din anul precedent. De asemenea, va exista posibilitatea de a se verifica dacă ceea ce cheltuim este proportional cu ceea ce încasăm.

Acelasi lucru este valabil şi pentru diferite alte subiecte, pe care nu le vom dezvolta aici. Vor exista suficiente arhive în codul nostru încât să poată fi înregistrate datele privind orice activitate şi orice latură a vietii noastre personale, care va deveni transparentă. De peste tot se vor culege elemente care vor fi înregistrate în codul nostru personal la Banca Natională Centrală de Informatii, de unde se vor vărsa către Banca Europeană de Date.

In general, şi deja ati ajuns la o concluzie, este desfiintată chiar şi porunca Domnului care

spune că nu trebuie să stie stânga ce face dreapta (Matei 6, 3). Toate vor deveni cunoscute autoritătii care va oferi produsul culegerii datelor acolo unde va considera.

In acelasi timp, este instaurat sistemul mondial de control cu ajutorul sistemului mondial de localizare prin intermediul satelitilor etc. Codul acesta va fi plasat sub formă de microcip pe masini, pe animale, pe oameni, pentru a fi localizati imediat, în orice colt al pământului ne-am găsi.

Asadar, oricine nu închide ochii vede că ne aflăm cu putin înainte de desfiintarea libertătii omului şi că deja prinde carne şi oase sistemul unei tehnologii avansate cu toate

caracteristicile arătate în capitolul 13 din Apocalipsă. Sistemul acesta va exercita un control international "nimeni să nu poată cumpăra sau vinde , decât numai cel ce are semnul, numele fiarei sau "numărul numelui fiarei" (Apocalipsa 13, 17). Vă puteti închipui ce îngrozitoare exterminare am fi îndurat dacă în trecut dictatori asemenea lui Hitler ar fi avut în mâinile lor o tehnologie de o asemenea formă, încât să ne controleze fiecare operatiune şi să ne localizeze în orice moment oriunde ne-am afla pe planetă ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu